Абатуар. Лабиринт страха Абатуар. Лабіринт страху (Abattoir) (Вышел в 2016)

Ко всем постерам →

Смотреть онлайн
мин
Жанр: триллер, ужасы
В главных ролях:
Джессика Лаундес
Джо Андерсон
Дэйтон Калли
Лин Шэй
Джон МакКоннелл
Брайан Бэтт
Майкл Паре
Дж. ЛаРоуз
Джеки Таттл
Джэй Хьюджули
Все актёры →
Режиссёр: Даррен Линн Боусман
Продюсер: Джесси Бергер, Брент С. Джонсон
Сценарист: Christopher Monfette
Оператор: Майкл Фильмонари
Композитор: Марк Сэйфритц
Премьера в мире:
Премьера в Украине: 8 декабря 2016
Подборки: Фильмы про дома

Сюжет

Журналистка Джулия ведет расследование странных обстоятельств смерти своей сестры. Муж, одержимый жуткими видениями, убил жену и сына, а комната, где произошло преступление, исчезла. Джулия выясняет, что такое уже случалось раньше, а покупателем домов, где произошли убийства, всегда выступал человек по имени Джеремайя Крон. Следы таинственного покупателя приводят Джулию в затерявшееся на карте место, где из материалов пропавших комнат строится дом с призраками. Но самое страшное - не сам дом, а кому и для чего он нужен.

Трейлер

Кадры

Ко всем кадрам →

Рецензии

Михаил-спб
29 декабря, 2016

Будинок, зведений Темрявою


Сюжетна ідея на кшталт цієї давно вже літала в повітрі, її навіть було втілено у кількох варіаціях в низці кінохоррорів. Але так стильно, красиво і страшно вийшло тільки у Даррена Лінна Боусмана.
Розмаїття відтінків страху та його багаторівневість - саме те, що вигідно виокремлює «Абатуар» з-поміж схожих на нього. Це і просто неясне побоювання, блукаюче ще десь на підході до свідомості, і вже виразне відчуття небезпеки, що насувається, і страх вже зовсім відчутний, той, що переживається, і страх первісний, тваринний, і страх, перемішаний із відчаєм, безсилий, безвихідний. А між ними ще безліч перехідних, проміжних рівнів. Герої фільму переживуть їх усі.

Боусман створив у своїй картині приголомшливу стильну, правдиву атмосферу жаху. Чого варте одне глухе містечко Нью-Інгліш, який зробив би честь декорації не до одного роману Стівена Кінга, а це вже говорить багато про що. Городок напівкинутий, але залишися в ньому взагалі жодної живої душі, мені здається, він навіював би і то менший страх, ніж із такими жителями. Класична осторога глибокої провінції стосовно чужинців тут річ самозрозуміла, але за кожним з цих людей до того ж волочиться з десяток невидимих «кістяків у шафі» і таємниць. серед яких за всього бажання не запідозриш безневинних. Адекватним, принаймні попервах, здається лише шериф, що, як я помітив, в даному жанрі стає вже традиційним: кому ж доручити розсудливість, як не представникові влади?

Порадували мене і таємниці Нью-Інгліша, що сягають своїм корінням не куди-небудь, а років Великої Депресії, що тільки додало картині чарівності і особливого, зловісного шарму. Що поробиш, небайдужий я до цього періоду в історії Штатів, як і до історії США в принципі. І пару балів за це сценарне рішення «Абатуар» отримав від мене відразу ж.

Інтрига з низкою загадкових вбивств упродовж багатьох років та їхнім підгрунтям сама по собі безпрограшна, але авторам фільму треба віддати належне: розвинули її вони грамотно і з розумом. Хвацькості і закрученості в дусі крутих детективів від неї не чекайте, але напругу вона збереже аж до кінця, а запитання, відповіді на них, таємниці та їхні розгадки розподілені рівномірно по ходу всієї дії, а не вивалені сумбурно на глядача наприкінці. Фінал, до речі, в картині водночас і канонічний, і оригінальний. Як і годиться кращим зразкам жанру, відповіді ми отримаємо далеко не на всі запитання: деякі з них картина понесе з собою разом із фінальними титрами.

З вигадкою і фантазією створено в «Абатуарі» і сам лабіринт страху, який виправдовує свою назву сповна. Квартету художників - вищий бал за «оформлення», а композитору Марку Сейфрітцу - за саундтрек і в цьому епізоді, й у фільмі загалом.

Акторська команда порадувала своїми свіжими, принаймні для мене, обличчями. Зокрема, у Джессіки Лаундс і Джо Андерсона вийшов дуже непоганий дует.

Крім них, розкішну роль зіграла Лін Шей (те саме відчуття десятка «кістяків у шафі»), яка, схоже, знайшла себе саме в жанрі хоррора, доказом чому вся її фільмографія до «Абатуара». Та й майбутні її проекти, нехай поки тільки за назвами, наводять на думку, що залишати фільми жахів Лін найближчими роками не збирається.
Однак найбільш вразив мене в картині Боусмана, звичайно, - ну дуже своєрідний служитель культу в неповторному виконанні Дейтона Каллі, за яким я запідозрив хоррорну фільмографію не менш вагому, ніж у Шей.

Насправді його досягнення тут поки що скромніші. А цей актор, вважаю, - готовий типаж для харизматичних зловісних геніїв з романів того ж Кінга. Наприклад, після фільму «Потрібні речі» у мене, за всієї поваги до продемонстрованого на екрані Максом фон Сюдовим, крутилася в голові неясна альтернатива, яка після «Абатуара» оформилася в конкретну персоналію: зараз я переконаний, що Дейтон зіграв би Ліліана Гонта не гірше за фон Сюдова.

В цілому Боусман зняв міцний, класний і по-справжньому атмосферний фільм жахів. Для мене в 2016 році «Абатуар» - однозначно один з кращих у цьому жанрі.

Отзывы (1)

zubadka 06 ноября 2016 в 01:45

Мне показалась идея фильма очень интересная и стелистика тоже приятная.
Первые 15 минут фильма я сманивалась что я включила тот фильм .
Потом у меня возник вопрос в коком году это происходит , в фильме нет почти не каких подтвердений что это наше время кроме смартфона конечно .
Ещё это странно что они весь фильм хлещут вискарь.
Почему не кто не хотел с ней разговаривать ?
Почему эта странная тетка не призналась что она Ее мать ?

Какую выгоду получил город от этой сделки ?
Как и кого обманул Кроун ?
Какую цель он преследовал создав эту трещину в ад?
Что такого особенного в убийстве Джулии, когда он собирал кучу убийства по всей Америке не как не связоных с этим городом ?
Неужеле он не мог найти убийство поинтересней на тему несчастной любви ?
Как нарушил его планы побег двух детей из пожара ?
Если он свободно перемещался по Америкен почему не заманил сестёр раньше ?
Почему она постоянно рыдала , разве после нескольких сцен ей не стало понятно что они ей не чего не сделают и боятся посуди нечего ?
И как так получилось что вначале было сказано что её мать выплатила долг тем что себя убила , а тут она такая в конце выскакивает с пистолетом и убивает свою дочь ?
И откуда Кроун взял эту супер силу ? Почему он воскрес ?
Почему все поверили ему на слова что он бессмертный ?
Это почти все вопросы но чем больше я думаю об этом фильме, тем больше вопросов появляется , но где найти ответы ?