Сервіс для стрімінгу готується до значущої зміни своєї стратегії, та планує скоротити кількість виробництва фільмів.
Попри те, що багато платформ та головних студій переживають складний період, здається, що Netflix зумів вижити, збільшивши кількість передплатників навіть після останнього обмеження на обмін паролем.
Хоча сильною стороною платформи завжди були серіали, в останні роки компанія значно збільшила виробництво фільмів, додавши видатних режисерів для поповнення свого каталогу, таких як Мартін Скорсезе, Гільєрмо дель Торо чи Альфонсо Куарон.
Сервіс навіть випускав кілька з найбільш очікуваних картин у кінотеатрах, щоб вони конкурували на сезонах нагород. Але водночас продовжували виробляти фільми з єдиною метою - розважити, і багато з них отримували гостру критику за слабкий розвиток персонажів і сценарії.
У зв'язку зі зростаючою конкуренцією між різними стрімінговими платформами, які прагнуть виділятися своєю унікальною продукцією, Netflix зараз звертає увагу на перевагу якості над кількістю. Скотт Стюбер, виклав свою нову стратегію та її майбутнє у статті, що була опублікована в журналі Variety:
"Ми розвивали нову студію. І займалися цим всього кілька років та конкурували з компаніями, які існують вже сто років. Тому ви маєте собі задати питання: "Яка ваша бізнес-модель?" І на деякий час це було просто забезпеченням кількості. Але зараз ми не намагаємося досягнути численності випусків фільмів. Справа в тому, що "Давайте робити те, у що віримо ", і потім з гордісттю встати і сказати: "Це найкраща версія романтичної комедії. Це найкраща версія трилера. Це найкраща версія драми".
Джерело: Мovieweb