Новий серіал "Тед" вразив глядачів з першого випуску в січні і зараз зайняв виняткове місце серед лідерів за версією Nielsen на даній платформі.

Персонаж, відомий своїми нецензурними висловлюваннями та анімованим гумором, завжди був гарною кандидатурою на успіх на екрані, особливо в поєднанні з популярним стилем МакФарлейна та великою фанатською базою фільмів про Теда. Проте, зайняти місце у Топ-10 є великим досягненням для Peacock, яка зазвичай конкурує з такими гігантами, як Netflix, Disney+ та Prime Video.

За даними TVLine, протягом першого тижня показу "Теда" на платформі Peacock, серіал привернув увагу глядачів на 542 хвилини, переглянувши всі сім епізодів. Це забезпечило йому шосте місце у чарті, лише на два пункти позаду шоу Marvel Studios, "Echo", на Disney+. Хоча ці цифри далекі від мільярдів хвилин серіалу "Fool Me Once" від Netflix або від акцентованого на дії шедевру "Reacher" від Prime Video, "Тед" все ж таки відвоював свої позиції поруч із такими творами, як "Percy Jackson and the Olympians" (618 мільйонів хвилин) та "The Crown" від Netflix (477 мільйонів хвилин).

Наразі немає жодних офіційних повідомлень про те, чи отримає "Тед" другий сезон, але вражаючий рейтинг та відгуки, які перевищили як оригінальний фільм, так і його продовження, свідчать про те, що Peacock була б нерозумною, не замовивши ще більше пригод цього мило-забавного, але морально сумнівного ведмедя.

Джерело: Мovieweb