Акторка не терпить, коли цілі фільми часто зображують у двоххвилинних трейлерах. За її словами, таким чином часто руйнується весь зміст фільмів і розкриваються всі сюжетні сюрпризи.
Марго Роббі висловлює своє невдоволення щодо трейлерів, які, на її думку, надто часто розголошують ключові події фільмів. На прикладі "Batman v Superman: Dawn of Justice" вона підкреслює, що перед виходом супергеройського блокбастера було відомо не лише про участь Чудо жінки (Галь Гадот), а й про появу Doomsday. Зірка "Барбі" висловлює своє розчарування тим, як трейлери часто спойлерять весь сюжет фільму.
Голівудська зірка, також виступає в ролі продюсера разом із своїми співзасновниками Томом Екерлі та Джозі МакНамаро в продакшн-компанії LuckyChap з Лос-Анджелеса. Щодо реклами та маркетингу "Saltburn", Роббі розповіла, як вона не терпить ідеї викладати весь фільм у короткому трейлері.
У виключному інтерв'ю з виданням Variety вона сказала:
"Має бути елемент таємниці. Я ненавиджу трейлери, де весь фільм уміщений в дві хвилини. Усі кажуть: 'Він пройшов високі тести'. Звісно, він пройшов, бо ти подарував комусь весь фільм. Реклама фільму Емеральда Феннелла - це складне завдання, оскільки вона королева сюжетних поворотів, і всі найцікавіші моменти не можна показати. Адже тоді вони втратили б свою власну чарівність, коли ви дивитесь їх у кіно".
"Маркетинг - це справжня невідома сфера в багатьох аспектах, і всі разом отримують новий досвід. Іноді відсутність певних знань може стати чудовим дарунком. При рекламі фільму 'Saltburn', я висловила ініціативу: 'Чому ми обмежуємося трейлером у 30 секунд? Чому б не випробувати щось нове, наприклад, 'тестери', які тривають від семи до десяти секунд?' І всі позитивно відгукнулися: 'Так, давайте спробуємо. Якщо буде ефективно - чудово, а якщо ні...'", - додала Роббі.
Джерело: Мovieweb