Маня. История работницы табачной фабрики Mania. Die Geschichte einer Zigarettenarbeiterin

oKino:
0
0/10
из 10
IMDb: 6.4 (11)
Маня. История работницы табачной фабрики
мин
Жанр: драма
Режиссёр:
Продюсер:
Сценарист:
Оператор: Ойген Иллеш
Премьера в мире:
Сюжет

Фільм розповідає історію великого кохання Мані, працівниці сигаретної фабрики, до талановитого композитора Ганса — кохання, яке зародилося
з захоплення дівчини чарівною музикою, і стало настільки силь¬ним, що вона була готова до найбільших жертв. Краса та захоплюючий танець Мані розпалюють пристрасть мецената Мореллі, який хоче зробити її своєю коханкою. В замін він обіцяє поставити нову оперу Ган¬са. Маня, яка опинилася перед складним вибором, вирішує допомогти коханому втілити свою творчу мрію, що веде до трагічного фіналу.

Кадры
Рецензии

«Маня. История работницы табачной фабрики» — однин з перших фільмів
в багатому доробку польської акторки Поли Негрі. Майбутня відома кінозірка знялась в ньому, будучи двадцятирічною дівчиною, перед якою лише відкривалися двері світової кар’єри. Однак, вже тоді вона зачаровувала своєю рідкісною красою, гарними очима, гнучкістю тіла, багатою мімікою
і непересічною особистістю. Усі ці риси майбутньої зірки вдалося використати угорському режисерові Євгену Іллесові в зворушливій історії про молоду робітницю, яка з любові до мистецтва жертвує собою, заради того, щоб опера, яку створив її коханий, могла прозвучати для публіки. Акторка вдруге зустрілася з режисером в 1918 році на знімальному майданчику німецького фільму «Жовтий паспорт».
«Маня» — це результат міжнародної співпраці митців в епоху, коли німе кіно долало національні та мовні перешкоди. Зйомки фільму проходили в Берліні в часи політичного неспокою, проте його сюжет торкається універсальних цінностей.
Велика художня цінність «Мані» базується
на динамічній драматургії, цікавому акторському виконанні та нетрадиційних операторських прийомах, що робить картину цінною пам’яткою кіномистецтва, та ставить серед найвидатніших німих фільмів. Вишукану сценографію створив Пол Лені, відомий згодом як режисер експресіоністських фільмів.
Довгий час фільм вважався втраченим назавжди. У 2006 році «Filmoteka Narodowa» (Національний кіноархів) купив копію фільму у чеського колекціонера, після чого провів його комплексну реконструк¬цію. Завдяки цим зусиллям «Маню»,
в певному сенсі, повернуто до життя.

ПРЕСА ПРО ФІЛЬМ «Маня. История работницы табачной фабрики»

У кінотеатрі Каммерлішпілє з великим успіхом пройшла драма Маня (серія
з Полою Негрі), фільм, який, як в деталях так і в цілому, демонструє смак
і майстерність усіх, хто брав участь в його створенні. Історія працівниці фабрики сигарет, включно з найбільш драматичними сценами, могла б трапитися в ре¬альному житті (…)
Журнал Der Film, № 45, 19.11.1918

ГЛАВНЫЕ ДЕЙСТВУЮЩИЕ ЛИЦА

Декорації: Пол Лені
Режисер і зйомки: Євген Іллєс
Актори та їх ролі:
Мореллі, багатий покровитель мистецтва — п. Голльманн
Ханс ван ден Гоф, композитор — п. Шрюдер
Алекс, художник — п. Вендт
Маня, працівниця сигаретної фабрики — Пола Негрі

СЦЕНЫ ФИЛЬМА:

Маня — Дія I

1. На сигаретній фабриці.
2. Маня.
3. «Запрошую до кабінету».
4. Хайнц Алекс, художник, Венденштрасе 11.
5. «Прошу підійти до цього чоловіка. Ви будете, позувати для нашої реклами. «
6. Наступного дня.
7. «Дорогий мій, ти не хотів би звідси піти? Ти нам перешкоджаєш».
8. В «Богема-кафе».
9. — [таблички у фільмі не буде]
10. «Наш дорогий композитор до смерті закоханий в цю дівчину з сигаретної фабрики».
11. За цей час, робота над рекламним плакатом завершилась.
12. «Може ми б його показали малій Мані?»
13. «Ви отримали весь гонорар заздалегідь?»
14. Мореллі, покровитель усіх митців.
15. «Скільки Вам потрібно?»
16. «Чи це та дівчина з плакату»?
17. Маня Вальковска, Шпіттлєрґанґ 8.
18. Під вечір.
19. Мореллі, Розенґартен 4. / Дорога пані! В суботу я організовую невелику зустріч друзів і
Ваші друзі просили мене запросити Вас. Мені буде приємно Вас бачити. / Мореллі

Дія II

1. Бал митців в палаці Мореллі.
2. «Будь ласка, запросіть її в малу вітальню».
3. «Будь ласка, запросіть її в зелену вітальню».
4. «Там приготовано вбрання для дами».
5. «Заграй нам щось зі своєї опери»!
6. Як зачарована, Маня вслухалася в прекрасні звуки, які вже раз зачарували її вразливу
душу…
7. Танець Мані.
8. Наближався кінець балу.
9. «Ви про це ще пошкодуєте».

Дія III
1. Маня, усією своєю душею віддана композитору, надихає його на створення опери.
2. «Ганс? Він не з’являвся уже більше тижня! Відколи Він закохався, увесь час працює».
3. «Давайте заглянемо в гніздечко наших голубків».
4. «Фінал готовий!»
5. «Тобі і лише тобі я завдячую усім — це ти мене надихнула, розбудила мої думки, терпіла
мої капризи, давала наснагу до праці — Маня -! Я люблю тебе»
6. «Ви гніваєтесь на мене?»
7. «Хто міг би відчувати до Вас образу?»
8. «Оперу! Заграй оперу!»
9. — і зосереджено вслухалися в творіння свого друга, як у хорал. Їх чуттєві душі відкрили
бурю почуттів, яка розпалила в душі композитора священний вогонь любові. Вони
забули про все і відчували лише одне, що ця музика віддзеркалює найвищу істину,
поезію…
10. «Геть!»
11. Наступного дня. У директора Національної опери.
12. Маня. Романтична опера Ханса ван ден Гофа в чотирьох діях.
13. «Спочатку капельмейстер має перевірити кожну партитуру. Ми повідомимо Вас про своє
рішення».
14. Через кілька днів.
15. Вельмишановний пане! У справі Вашої партитури прошу сьогодні прибути до опери. З
повагою — Дрейер, директор.
16. Ханс довго не повертається. Занепокоєна Маня йде його шукати.
17. «Ганс не приходив?»
18. «Відхилили»!
19. «Відтепер я буду складати лише приспіви для шлягерів.
20. «То ти відкидаєш своє власне творіння, в якому живу і я?»
21. «Тобі, і тільки тобі я завдячую цією поразкою! Як ти могла дозволити Мореллі зайти так
далеко?!»
22. «Мореллі — головний співвласник Національної опери і має великий вплив на художню
програму».
23. «Ходімо звідси!»
24. «Тепер усі надії пропали!»
25. «Коханий! Я повинна піти. Я стала причиною твоїх страждань і я не заспокоюся, поки не
виправлю того, що зробила. Твоя любляча нещасна Маня»
26. «Прощавай!»

Дія IV

1. Рано вранці.
2. «Будь ласка, я прошу Вас, забудьте про той випадок — адже ми обоє такі нещасні».
3. «Добре. Я знову поговорю з директором Дрейером, проте взамін я вимагаю… «
4. «Добре. В день прем’єри опери — я буду твоя».
5. Через чотири дні.
6. Шановний пане! Як я довідався, Вам повернули партитуру. Це напевно якась помилка.
Я постараюся це виправити. Я прошу Вас завтра зіграти свій твір моїм капельмейстерам.
Дуже прихильний до Вас, директор Дрейер, Національна опера
7. Щоб завоювати її серце, Мореллі осипав Маню численними доказами своєї любові.
Найкращі салони, одяг, прикраси — вона могла мати все…
8. «Пан Мореллі хоче відвідати Вас».
9. В Національній опері відбуваються репетиції опери «Маня», багатообіцяючого твору
перспективного молодого композитора Ханса ван ден Гофа. Прем’єра буде подією
сезону.
10. По дорозі на репетицію Ганс зустрічає старого друга.
11. «Ти не чув? Адже вони… «
12. «Тобто такою вона стала…»
13. «Ви маєте моє слово, нехай Вам цього вистачить!»
14. Через кілька днів.
15. О, ця страшна, болісна туга! І я не можу, не можу говорити!
16. Чай з Мореллі.
17. — [таблички у фільмі не буде]
18. Як довідуємося від композитора, опера «Маня» буде виконуватися під зміненою назвою
«Тарантела».
19. «Що ж… хіба я не казав? Швидко знайшов розраду! «

Дія V

1. Початок репетиції.
2. Маня таємно дивиться репетицію.
3. «Приведіть цю таємничу жінку. Можливо, її танець розвіє мою печаль… «
4. «Невірна! Отже тут знаходжу тебе?! Зникни!»
5. «Пробач! Пробач!»
6. «Ти думала, що можеш мене ошукати? Ще не відбулася прем’єра опери!»
7. «Даю вам слово».
8. Під вечір. Прем’єра опери «Тарантела»
9. Кінець першого акту.
10. «Ти плачеш!»
11. «Збулася мрія мого життя!»
12. «Ти?! Навіщо ти прийшла сюди?»
13. «Ганс, прошу, вислухай мене! Це мені ти завдячуєш то, що відбулася постановка опери.
Я склала страшну обітницю тільки для того, щоб допомогти тобі! «
14. «Значить ти вважаєш, що постановку опери я завдячую тобі, а не моєму таланту?
Забирайся з очей моїх! «
15. «Гансе, моя єдина любове! Твої слова смертельно ранять мене! «
16. За лаштунками.
17. «Ваше вбрання з балу митців? Так, зараз, ласкава пані».
18. «Приведіть цю таємничу жінку. Можливо, її танець розвіє мою печаль… «
19. «Невірна! Отже тут знаходжу тебе?! Зникни!»
20. «Пробач! Пробач!»
21. «Ви тут? Отже, з ким трапилося це нещастя?»
22. «Маня!!!»
23. Коли я склала обітницю віддатися Вам в день прем’єри Ганса, я навмисно Вас ошукала.
Моя любов належить лише тому, заради кого я терпіла Ваші почуття. Сьогодні, коли
збулися мої мрії, все моє щастя буде зруйновано… Маня
24. «Вона мертва!»

КІНЕЦЬ

Написать рецензию
Чтобы написать рецензию необходимо Авторизоваться
Отзывы (0)
Чтобы оставить отзыв необходимо войти на сайт.
Похожие фильмы